Koktejl organizace

Úkoly:
  1. zeptat se ředitelů škol na vhodnost termínů (T.Čada) - Joklik, Gympl i Komenda souhlas
  2. obeslat ředitele mailem s žádostí o uvolnění žáků (TČada)
  3. poslat loga pro tisk (všichni)
  4. zařídit návrh plakátu + letáček s kontakty - telefon, web, mail, 2xA5 (P.Fiala)
  5. zařídit reklamu v médiích a pozvat je na akci (M.Zemánková)
  6. zařídit výlepy plakátů (P.Fiala)
  7. zajistit správce na příští schůzku kvůli umístění sportů (T.Čada)
  8. objednat fungující bufet (T.Čada)
  9. nacenit tiskoviny (Pozděchová)
  10. požádat město o příspěvek (plakáty, tisk a výlep, + občerstvení pro organizátory) (T.Čada)
  11. další jednání 25.8. od 19:00, kde se sladí možné kolize požadavků na umístění stánku se sportem na stadionu
  12. zjistit si možnosti umístění stánku s hlavním správcem stadionu R.Klimešem (všichni)
  13. zajistit na akci zdravotní dozor (T.Čada)

predstaveni sportu, strucne:
- kde je stanek, 

ohlasit na město - T.Čada
plakat 
10.-12.8. - schuzka
zdravotni dozor - Zajisti Dana
plan "uvitaciho vyboru"




Důležité info a rozhodnutí
- do 18.8. musí být hotové plakáty
- akce je podporována městskou sportovní komisí a přímo starostou
- reklama v Kyjovských novinách již z časových důvodů není možná
plakáty: 60xA4 (á 5,-) + 50xA3 (á 10,-), podklady dodat v pdf , výlep po Kyjově, plakáty do škol
- letáčky A4 cca 1000 ks
- občerstvení je zajištěno pouze pro organizátory a účinkující, pro děti bude volně k dispozici otevřený bar
- u vstupu děti dostanou seznam sportů s kontakty, dále se budou moci volně pohybovat po areálu stadionu (v případě potřeby rozhodne učitelský dozor)
- vše proběhne pouze v uzavřeném areálu stadionu, otevřena bude jen hlavní/horní brána, parkování aut v areálu nebude povoleno
- je nutné, aby si děti přinesly náhradní obuv do basketbalové haly
Comments